Bedrijven

In bijna ieder bedrijf blijven ze liggen: die kleine onderhoudswerkzaamheden die u zelf in “rustiger” periodes gaat uitvoeren. En ze blijven maar liggen…..

Hier biedt Klusbedrijf René Verkerk uitkomst!

Met zijn jarenlange ervaring helpt René kleine en middelgrote ondernemingen bij onderhoud aan het pand of biedt hij ondersteuning bij technische werkzaamheden. U kunt hem inschakelen voor eenmalige karweitjes, maar ook voor opdrachten per week, per maand (of welke andere tijdsperiode ook). Is er tussentijds een spoedklus, belt u dan even en hij lost u probleem zo snel mogelijk op.

Ook voor technische werkzaamheden doet u nooit een vergeefs beroep op Klusbedrijf René Verkerk: geen extra personeel voor korte tijd in dienst, niet steeds een andere uitzendmedewerker, maar een vaste man die optimale ondersteuning biedt tegen een betaalbare prijs.

Op verschillende bedrijfsterreinen wordt een VCA certificaat verplicht gesteld. Het certificaat staat voor Veiligheid, Gezondheid en Milieu Checklist Aannemers. Klusbedrijf René Verkerk beschikt over het VCA certificaat.
Enkele voorbeelden van voorkomende werkzaamheden

Onderhoud pand:
• Het ophangen van lamellen, gordijnen of luxaflex
• Het opknappen van tafels, bureaus bijvoorbeeld in aula van scholen
• Het ophangen van extra planken, plaatsen van stellingen
• Het plaatsen van hoekprofielen in verband met beschadigingen
• Het plaatsen van veiligheidsbeslag

Electra:
• Het monteren, verplaatsen of vervangen van schakelmateriaal en aansluitpunten (wandcontactdozen/schakelaars)
• Het uitbreiden van verlichting (bijv.spots of TL-verlichting in systeemplafonds)
• Het uitbreiden en vervangen van groepenkasten
• Het vervangen of aanpassen van bestaand leidingwerk
• Het monteren van wandgootsystemen
• Het installeren van (extra) deurbel
• Het installeren van elektrische deuropener
• Het aanleggen van radio- en tv-aansluitingen (CAI)
• Het uitbreiden van omroepinstallatie.